یکشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۸۵

واکمن های جدید سونی

واکمن های MP3 جدید سونی علاوه بر اینکه کوچک، زیبا و سبک است، به عنوان یک دستگاه پخش کننده MP3 قابلیت های حیرت آوری دارد.

این محصول جدید که سری E نامیده شده، مانند بقیه محصولات این شرکت، ظاهری زیبا و جذاب داشته، در رنگهای مختلف سیاه، بنفش، صورتی، آبی، نقره ای و یک رنگ سبز بسیار خاص، تولید شده و به اندازه یک بسته آدامس کوچک است.

انتقال آسان و سریع موسیقی
برای راحت تر شدن کار، این دستگاه به USB مجهز شده، کافی است آنرا به کامپیوتر خود وصل کنید تا در عرض چند ثانیه کلیه آهنگ های مورد علاقه تان را به این واکمن منتقل کنید، به علاوه، با استفاده از باتری قابل شارژ آن،تا 28 ساعت شارژ خواهد داشت.

در عرض سه دقیقه شارژ می شود
تنها سه دقیقه کافی است تا این واکمن جدید به مدت سه ساعت کار کند، آن را به شارژ وصل کنید، یک چای برای خود بریزید، واکمن سری E شما برای سه ساعت آینده شما را سرگرم خواهد کرد. برای شارژ کامل دستگاه دو ساعت زمان لازم است.

تفاوتی نمی کند که کدام مدل دستگاه واکمن سری E را انتخاب کرده اید، 512 مگا بایتی، 1 گیگا بایتی یا 2 گیگا بایتی، در هر حال به هنگام خرید، یک عدد هدفون سونی دریافت می کنید. لوازم جانبی مانند: بازوبند، کیف محافظ ضد آب و گیره دار - با طراحی های زیبا - باعث شده که محصول جدید یکی از شیک ترین دستگاههای پخش موسیقی در بازار باشد.

اگر ویژگی های فوق هنوز شما را برای خرید یک واکمن سونی سری E وسوسه نکرده، خوب است بدانید که این دستگاه به کرونومتر، ساعت و تقویم نیز مجهز است، به علاوه اگر طرفدار شبکه های رادیویی باشید، مدل 512 مگابایتی و 1 گیگا بایتی آن با موج FM تنظیم می شود.

کیفیت صدای واکمن های سری E باور نکردنی است، خصوصا اگر فایل های صوتی به فرمت ATRAC (کدینگ مخصوص سونی) باشند، هر چند فرمت هایی نظیر MP3 و WMA را نیز پخش می کند.

اگر مایلید آرشیو موسیقی تان را افزایش دهید، به آسانی با استفاده از اینترنت می توانید به صورت آن لاین به فروشگاهی سر بزنید که در آن بیش از یک میلیون فایل موسیقی در انتظار اضافه شدن به واکمن سری E شما هستند.

بدون در نظر گرفتن رنگ یا مدلی که انتخاب کرده اید، مطمئنا واکمن سریE خود را دوست خواهید داشت و از آن پس ، هیچگاه منزل خود را بدون واکمن تان ترک نمی کنید.

هیچ نظری موجود نیست: