یکشنبه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۴

با گوگل صفحات اينترنتي را ساده‌تر بسازيد

سرويس اخبار خارجي ايتنا - اين سرويس جديد به كاربران امكان مي‌دهد بدون آنكه به زبان HTML يا ديگر زبان‌هاي برنامه‌نويسي رايانه‌اي آشنايي داشته باشند، به همان سادگي كه به اينترنت متصل مي‌شوند صفحات مورد نظر خود را توليد و يا آنها را ويرايش كنند.
شركت گوگل خدمات جديدي با نام Page Creator راه‌اندازي كرده كه به وسيله آن مي‌توان ظرف مدت زماني كوتاه صفحات اينترنتي را با بخش‌هاي مختلف طراحي و عرضه كرد.
يكي از مديران ارشد شركت گوگل در اين باره گفت: اگر چه تاكنون پايگاه‌هاي اينترنتي متفاوتي خدمات ساخت صفحات اينترنتي ارائه كرده‌اند، سرويس جديد شركت گوگل مزاياي فراواني را نسبت به آنها داشته و كاربران بسيار ساده‌تر مي‌توانند با آن كار كنند.

اين سرويس جديد به كاربران امكان مي‌دهد بدون آنكه به زبان HTML يا ديگر زبان‌هاي برنامه‌نويسي رايانه‌اي آشنايي داشته باشند، به همان سادگي كه به اينترنت متصل مي‌شوند صفحات مورد نظر خود را توليد و يا آنها را ويرايش كنند.
با خدمات Page Creator گوگل كه به صورت رايگان در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد، كاربران مي‌توانند يك صفحه اينترنتي را به صورت كامل در عرض كمتر از يك دقيقه توليد كرده و آن را بر روي اينترنت قرار دهند.

با توجه به اينكه سرويس جديد گوگل فعاليت‌هاي خود را بر اساس وب انجام مي‌دهد، افراد براي راه‌اندازي آن به هيچگونه بارگذاري نياز ندارند. افرادي كه تمايل دارند از اين محصول جديد اينترنتي استفاده كنند تنها كافيست با رفتن به پايگاه اينترنتي http//pages.google.com و وارد كردن نام كاربري Gmail خود ساخت صفحات اينترنتي را آغاز كنند.
Page Creator بر روي بخش Labs موتورجست‌وجوي گوگل قرار گرفته و مسئولين اين مركز تصميم گرفته‌اند كه تعداد صفحات ساخته شده توسط كاربران را محدود كنند. اگر كاربران به صورت مستمر به اين بخش سربزنند و صفحات اينترنتي ساخته شده به دست خود را به صورت مستمر به‌روز كنند، موتورجست‌وجوي گوگل فضاي بيشتري را در اختيار آنها قرار خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست: