دوشنبه، بهمن ۱۵، ۱۳۸۶

پیراهن ردیاب Wi-Fi تولید شد

مبتکران ThinkGeek قدرت سیگنال‌های وای- فای را با کمک یک بلوز (پیراهن) ردیاب به نمایش گذاشتند که با این وسیله نه تنها متوجه قدرت سیگنال‌ها می‌شویم، بلکه هر کسی که در اطراف ما ایستاده نیز به این مسأله پی خواهد برد.

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، با پیشرفت فناوری و تولید ابزار لازم برای استفاده از فناوری‌های نوین، هر روز باید در انتظار محصول جالبی باشیم که کار را برای بهره‌وری بهتر تسهیل می‌بخشد.
در شرایط حاضر نیز استفاده از فناوری وای- فای مورد توجه عموم قرار دارد. هر جایی که هستیم برای اطلاع از میزان دسترسی به وای- فای باید لپ‌تاپ خود را بگشاییم تا بتوانیم سیگنال‌های وای- فای موجود در محیط اطراف را ردیابی کنیم.
اما اکنون می‌توان با تشکر از مبتکران شرکت ThinkGeek قدرت سیگنال‌های وای- فای را با کمک یک بلوز ردیاب زیبا به نمایش گذاشت. با این وسیله نه تنها خودمان متوجه قدرت سیگنال‌ها می‌شویم، بلکه هر کسی که در اطراف ما ایستاده به این مسأله پی خواهد برد.
میله‌های تابانی که در جلوی این بلوز قرار دارند، با نوسان سیگنال‌های وای- فای در محیط اطراف مدام در حال تغییرند. شاید با این بلوز بتوانیم در یک نمایش هم ادعای ریاست وای- فای را داشته باشیم و دیگران را به تعظیم واداریم!
ویژگی‌های این تولید:
• بلوز متحرک تابان به طور پویایی مؤقعیت سیگنال‌های وای- فای را به نمایش می‌گذارد.
• قدرت سیگنال‌های مبتنی بر استانداردهای 802.11b یا 802.11g (شبکه LAN بی‌سیم) را نشان می‌دهد.
• بلوز 100درصد کتان مشکی
• عکس متحرک برای سهولت در شست و شو قابل جابه‌جایی است (با قلاب و حلقه به بلوز وصل می‌شود).
• بسته باتری در یک جیب کوچک در داخل بلوز دوخته شده و پنهان است.
• این بلوز با 3 باتری AAA ساعت‌ها فعال است.

هیچ نظری موجود نیست: