یکشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۴

سرعت عملکرد کامپيوتر خود را تا 600 درصد افزايش دهيد

ضمن پوزش از شما عزيزان بدليل عدول از روال اصلي اين بلاگ قصد دارم نرم افزار زير را که واقعا بر نحوه عملکرد مناسب سيستمتان موثر است را معرفي نمايم:

:: افزايش 600 درصدي سرعت بخش هاي ويندوز توسط Intelli HyperSpeed 2005 1.1 ::
اگر از سرعت و كارايي ويندوز خود ناراضي هستيد , اگر نسبت به ابتداي نصب ويندوز اختلالاتي در آن ايجاد شده و اگر مايل به تعمير اشكالات ويندوز خود و بهينه سازي سرعت و كارايي آن هستيد نرم افزار جديد Intelli HyperSpeed 2005 محصولي از شركت IObit براي شما بسيار موثر خواهد بود .
به گفته ي سايت سازنده طبق مقايسه اي كه بين اين نرم افزار و نرم افزاري هاي Advanced System Optimizer 2 و System Mechanic 5 و TuneUp Utilities 2004 وTweak-XP Pro و ..... در اين صفحه Intelli HyperSpeed 2005 رتبه ي 1 را به خود اختصاص داد ! براي كار با اين نرم افزار فقط به 2 كليك ساده ي موس نياز است و نرم افزار خود به خود شروع به معاينه ي ويندوز و شناسايي عيوبي كه منجر به Crashing آن شده اند مينمايد و همچنين با ايجاد تغييرات در تنظيمات بخش هاي مختلف ويندوز كارايي آن را بسيار بالا مي برد . اين نرم افزار مدعيست كه سرعت اينترنت و ساير بخشهاي ويندوز شما را تا 600 % بالا خواهد برد !!!
براي مشاهده ي ويژگي هاي كامل اين نسخه از نرم افزار حتما سري نيز به اين صفحه از سايت بزنيد.
Intelli HyperSpeed 2005 را ميتوانيد از اينجا: دانلود كنيد نسخه ي 1.1 را با حجم مگابايت تصاويري از محيط برنامه Translate To English
کرک:

Name: Winpicks Review
Reg Key: 1234567

نقل از سايت :http://www.p30world.com/

هیچ نظری موجود نیست: