سه‌شنبه، آبان ۱۷، ۱۳۸۴

Nero 7 هم مورد استقبال کاربران قرار گرفت

خبرگزاری ايرنا:
Nero همواره با ارائه قابليتهاي گسترده، از تكثير لوح‌هاي فشرده گرفته تا ويرايش فايلهاي صوتي و تغيير فرمت فايلهاي ويدئويي، يكي از نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي محبوب كاربران محسوب شده است.

نگارش هفتم از نرم‌افزار Nero‬ بر خلاف بيشتر نرم‌افزارهاي ويژه تكثير لوح‌هاي فشرده، يک محصول چند رسانه‌اي كامل تلقي شده و از سوي ديگر تكثير ِCDها و DVDها را نيز به سادگي فشردن يك تكمه درآورده ‌است.

كار كردن با نگارش هفتم نرم‌افزار Nero بسيار ساده بوده و قابليتهاي گسترده از قبيل امكان ايجاد فيلمهاي ويدئويي خانگي با موسيقي متن دلخواه را براي كاربران فراهم مي‌كند.

نگارش جديد Nero با حفظ ويژگي‌هاي استاندارد شده در نگارشهاي قبلي اين نرم‌افزار، ظاهري آشنا را براي كاربران نگارشهاي قبلي اين محصول كه حدود ‪ ۱۰‬سال از ورود آن به بازار مي‌گذرد، ارائه كرده‌است.

از جمله ويژگي‌هاي جالب گنجانده شده در نگارش هفتم Nero مي‌توان به سازگاري با يكي از فرمتهاي پيشنهاد شده براي نسل بعدي DVDها به نام فرمت "بلو-ري" و همچنين قابليت كپچر كردن تصاوير ويدئويي با كيفيت بالا(‪ ،(high-definition‬اشاره كرد.

نگارش هفتم Nero به ويژگي ديگري به نام نرو اسكاوت مجهز شده كه با كمک آن مي‌توان از مرورگرهاي اينترنتي براي مديريت و دسترسي به فايلهاي صوتي و تصويري استفاده كرد.
اين نرم افزار در بخش دانلود نرم افزار کانون دانش ارائه شده است.

هیچ نظری موجود نیست: